Föreningen Runsten Equestrians

MEDLEMSKAP

Hos oss får alla plats, från nybörjare till svårklassryttare.

RABATTERADE PRISER  Som medlem hos oss får får du möjlighet att träna och tävla för en aktiv förening och i år kommer vi även  kunna erbjuda rabatterade priser på utvalda kurser, utbildningar och föreläsningar för alla medlemmar – gamla som unga.  Att vilja utvecklas och ha gemenskap är för alla åldrar! Du får dessutom 10% rabatt hos ridhusshoppen.se Prata med Cissi i butiken, eller ange koden “runsternare21” om du handlar i webshoppen. (Du handlar även våra klubbkläder hos Ridhusshoppen.se, men de har redan reducerade priser så rabatten gäller inte på klubbkläder)

UNGDOMSSATSNINGEN Är du medlem och under 25 år så är du dessutom hjärtligt välkommen att delta i Föreningens satsning på ungdomar. “Ungdomssatsningen” som startade 2018 har föreningen kunnat erbjuda kurser och föreläsningar till rabatterade priser för ungdomar upp till 25 år, där av har föreningen gett möjligheten för fler ungdomar att kunna utvecklas inom ridsporten. Satsningen kommer att fortsätta under 2021, och vi hoppas att så många som möjligt vill medverka!

RIDSPORTALLSVENSKAN I år breddar vi föreningen ytterligare och dressyr och fälttävlan kommer få ta mer plats. Som en del av det kan vi glatt meddela att vi inte bara kommer ha lag i hoppning i år, utan även kommer starta ett ponnylag i Fälttävlansallsvenskan. Är du intresserad av att rida i lag får du gärna läsa mer HÄR, och kontakta respektive lags Lagledare.

FÖRSÄKRING Genom att vara medlem hos oss är du också försäkrad via Svenska Ridsportsförbundet och Folksam!

Försäkringen gäller vid olycksfallsskada som inträffar under: aktivitet anordnad av Svenska Ridsportförbundet, dess distriktsförbund, medlemsförening eller i samverkan med medlemsförening • aktivitet som medlemmen utför under verksamhetstid och som har ett direkt samband med ridning omfattas av försäkringen. • under enskild ridning och träning i Sverige• under direkt färd till och från verksamhet enligt ovan.

Du kan läsa mer om försäkringsvillkoren och hur du anmäler skada HÄR>

Varmt välkommen som medlem hos oss!

Sara Sixten
Ordförande föreningen Runsten Equestrians
Mobil: 0735081801
Mejl: info@foreningenrunsten.se

Årsmöte

Samma team kör på!

ADRESS

Runstens Gård, 147 91 Grödinge

info@foreningenrunsten.se

BANKGIRO

BG: 619-1613

SWISH

123 342 49 00

“Första gången jag blev medlem var redan 1985. I år drar växlar vi upp Ungdomssatsningen - ska bli jättekul”

Per Dahlgren, B-tränare hoppning

Lös ditt medlemskap direkt på hemsidan!

#foreningenrunsten